Select Page

hyper-arrow Projekti

Biota Urban Food
Urban Food je obiteljski sustav za proizvodnju zdrave hrane prema ekološkim standardima.
dona vocni sirup thumbnail
Suvremeni pristup istom konceptu koji je zastupljen unutar vizualnog identiteta DONA d.o.o. i stare etikete koja je pratila taj identitet: polazeći od kvalitetnog postojećeg koncepta: voće u čaši (slovo ‘O’ urnonjeno u tekućinu), proširujemo ga na novi koncept i stvaramo vizualne poveznice između sirupa, voća, vode i soka spremnog za konzumiranje.
Amazon
Banneri za Amazon Kindle, Alexa i Fire
bambi web thumbnail
Bambi.hr i shop.bambi.hr nove su stranice Bambi cipelica. Projekt je napravljen u kratkom roku, a sve je podređeno profitabilnosti i specifičnosti prodaje obuće za djecu. Rast prodaje u online kanalu zabilježen je već u prvom mjesecu po zamjeni starih stranica.
crikvenica web thumbnail
Web stranica Crikvenica Riviere
Snow Queen Trophy
Utrke Audi FIS Svjetskog kupa “Snow Queen Trophy” Zagreb/Sljeme postale su jedan od najvećih sportskih događaja koji se održava na godišnjoj osnovi u Republici Hrvatskoj te su apsolutni sportski događaj broj 1 u Hrvatskoj na godišnjoj osnovi u smislu TV gledanosti.
Urban Food logo
Logo za projekt "Urban Food"
Vrbnik
Grad Vrbnik sa svojom okolicom sačinjava niz sadržaja i priča. Kultura, gastronomija, povjesna baština, prirpdne ljepote. Navedene značajke uz sami oblik srca glavna su okosnica koncepta.
Aoma
“Aoma” je projekt s temeljem u obrazovanju na području umjetnosti šminkanja i srodnih zanimanja. Misao vodilja: temeljito, fokusirano i kvalitetno.
Lavica
Vizualni identitet “Lavica Seaside Apartment” polazi od lokacije – Podstrane i njezinih povijesnih i kulturnih lokaliteta.
mzoe-gor.hr
Ova stranica je kreirana s ciljem pružanja informacija o trendovima cijena osnovnih vrsta goriva.
frodo web thumbnail
Idejni prijedlog, oblikovanje i programiranje web shopa za Ivančica d.d. Aplikacija radi besprijekorno u backend i frontend dijelu, razmjenjuje podatke s desetak različitih sustava. Zadovoljstvo nam je što ovaj projekt nakon više od 12 godina kontinuirano raste, pruža zadovoljstvo jednostavne kupnje i Ivančici ostvaruje značajne prihode.
Zagreb Meeting 2020
Priznanje za poseban doprinos u razvoju Hanžekovićevog memorijala.
Tesla Cables
Web stranica Tesla Cables
Fashion & Friends
Fashion&Friends na jednom mjestu okuplja najpoznatije svjetske urbane modne brendove iz portfolija kompanije Fashion company d.o.o.
Gastroposao
Kako bi se na jednom mjestu objedinilo sve aktivnosti vezane uz ponudu i potražnju ljudskih resursa u segmentu gastronomije, pokrenut je projekt zapošljavanja radnika u ugostiteljstvu.
Tepih Centar
Vizualni identitet Tepih Centra.
Institut za Elektroprivredu
Vizualni identitet Instituta za Elektroprivredu.
Mingo
Vizualni identitet Mingo.
In Love in Crikvenica
Vizualni identitet projekta „In Love In Crikvenica“ napravljen je s ciljem prenošenja ljubavne priče, ujedinjenja ponude Rivijere Crikvenice i atrakcija koje slave ljubav u svakom smislu te riječi.
Web shop Ivančica B2B
Napredni sustav namjenjen online prodaji kroz veleprodajnu mrežu. Platforma radi izuzetno brzo, stabilno i omogućuje velike narudžbe (po nekoliko tisuća raznovrsnih artikala u istoj košarici).
museum of senses thumbnail
Osnovna ideja bila je stvoriti identitet Muzeja – ilustracijom i porukom. Glavni element je osoba preplavljena osjetilima i prezentirana je u stilu uličnog grafita.
Monografija grada Pregrade
Monografija grada Pregrade.
Exedra
Vizualni identitet Exedra.
Enzita
Enzita vizualni identitet.
CRORACE
Vizualni identitet za CRORACE.
Aromara
Koncept „Kap do zdravlja“ inspiriran je djelovanjem ulja dobivenog od ljekovitog bilja čija je svaka kap – kap do zdravlja.
Strojopromet
Kreativna strategija i vizual za tvrtku Strojopromet, koja se bavi prodajom metalnih poluproizvoda oblikovan je nizanjem standardnih metalurških simbola u uspravnu kompoziciju koja sugerira tendenciju rasta i predstavlja naručitelja kao “vertikalu” u segmentu industrije.
fashion and friends kampanja thumbnail
Koncept kampanje nastaje promišljanjem o logotipu koji postaje slogan te stvaranju znaka “&” koji je nosioc branda Fashion&Friends. Znak “&” komunicira povezanost branda sa svim željenim temama, no on postaje i puno više od toga.
Froddo
Ivančica d.d. ima odlične rezultate prodaje u online kanalima. Nova stranica froddo.com brandirat će Froddo cipelice na razvijenimvim tržištima Europe i svijeta, a online prodaja prvi puta se pokreće u vlastitom kanalu i van granica Hrvatske.