Aromara vizualni identitet
Aromara
Koncept „Kap do zdravlja“ inspiriran je djelovanjem ulja dobivenog od ljekovitog bilja čija je svaka kap – kap do zdravlja.
Kroz koncept, koji obuhvaća slogan i dizajn ambalaže, se komunicira moć ulja i njegovo pozitivno djelovanje na čovjeka.
Kap zdravlja, odnosno njeno širenje u koncentričnim krugovima glavni su grafički element koji povezuje cijelu liniju od četiri proizvoda. Krug kao najstariji simbol poznat čovjeku vezan je uz pregršt značenja koji se ujedno povezuju i uz djelovanje samog proizvoda, a to su sklad duha, snaga, štit, stvaranje i razvoj. Svaki proizvod u liniji ima svoj uzorak sastavljen od više koncentričnih krugova.
Dizajn “Winter” ambalaže i sam proizvod čine sinergiju zimskih motiva i zajedno pružaju elegantan doživljaj zimske idile. Kapljice zdravlja opisane koncentričnim kružnicama iz osnovnog koncepta „Kap do zdravlja“ u Winter liniji se kristaliziraju u jedinstvene srebrne pahuljice, a tople sive nijanse u kombinaciji s brončanom folijom koja ističe sastojke uvode u toplu i opuštajuću zimsku atmosferu.
Boje
- CMYK: 65, 90, 0, 0
- RGB: 118, 63, 152
- HEX: #763F98
- PANTONE: 2583 C
- CMYK: 40, 60, 0, 0
- RGB: 158, 118, 180
- HEX: #763F98
- PANTONE: 2583 C
- CMYK: 15, 25, 0, 0
- RGB: 211, 191, 221
- HEX: #D3BFDD
- PANTONE: 263 C