
Dona voćni sirup

Dona
Osmišljavanje koncepta koji komunicira kupcu Dona sirupa sljedeću misao:
“Dona je proizvođač soka u vašoj čaši i svjesni smo svakog dijela nastajanja vašeg napitka; od pupoljka voćke do zadnje kapi koja teče kroz Vašu slamku. Dona sirupi su posebni, drugačiji od konkurencije, nismo siva traka za dodavanje aditiva već tvrtka s posebnim karakterom i odgovornošću prema vama. Živimo zabavan život i pozivamo vas da zajedno iskusimo čari koje takav pogled na svijet pruža.”


Korištenje sirupa u rukama krajnjeg kupca je nit vodilja koja služi za izradu vizualnog izgleda redizajna etikete.
Suvremeni pristup istom konceptu koji je zastupljen unutar vizualnog identiteta DONA d.o.o. i stare etikete koja je pratila taj identitet: polazeći od kvalitetnog postojećeg koncepta: voće u čaši (slovo ‘O’ urnonjeno u tekućinu), proširujemo ga na novi koncept i stvaramo vizualne poveznice između sirupa, voća, vode i soka spremnog za konzumiranje.

Popratne poveznice koje nastaju uklapamo u organski nastale prostore čime maksimalno iskorištavamo komunikacijski prostor boce zadržavajući jednostavnost govora kojim se etiketa obraća kupcu.


