Vizualni identitet Vas predstavlja

Vizualni identitet doprinosi ukupnom dojmu kojim se predstavljate. Nije jednostavno biti objektivan i procjeniti kvalitetu vlastitog identiteta, što često može značiti da se koristi zastarjeli ili neprimjerni znakovi, boje i slično. Ukoliko u očima poslovnih partnera vaši dokumenti, pokloni i općeniti materijali ostaju primjećeni, odnosno ostavljaju dojam uspješne tvrtke i pouzdanog partnera vi imate dobar dizajn.
Potreba za promjenom
Naime, Croconovci su htjeli unaprijediti svoj vizualni identitet kako bi ih isti vjerodostojno predstavio te ostavio bolji dojam na njihove partnere, vrlo velike međunarodne korporacije, domaća brodogradilišta i bogate kupce velikih brodova.
Budući da je Croconova osnovna djelatnost zastupanje stranih tvrtki u pomorstvu i industriji, jasno je koliko je važan njihov kontakt s inozemnim partnerima. Tvrtke s kojima surađuju cijene upravo ono što Crocon i izdiže među uspješne hrvatske tvrtke: iskustvo, pouzdanost, kvaliteta, ustrajnost, inovativnost, ulaganje u napredak. No, smatrali su da njihov dosadašnji vizualni identitet ne predstavlja u potpunosti sve te kvalitete i karakteristike. Zaista su htjeli i trebali promjenu
Prikaz starog logotipa:


Nekoliko tjedana nakon prezentacije novog vizualnog identiteta dobili smo poruku iz Crocona… “To je ono što smo željeli!”
Klijentovo oduševljenje stavilo je točku na “i” i zaokružilo naše zadovoljstvo.
Nakon logotipa nastavili smo graditi vizalni identitet kroz brojne materijale, od sredstava izravne komunikacije do promotivnih artikala.
Još jedan zadovoljan klijent koji s ponosom pokazuje promotivne materijale i svakim kontaktom ostavlja vrlo važnu poruku:
a) znamo što radimo
b) ne odustajemo lako
c) nećemo vas iznevjeriti
Sretni smo da možemo svjedočiti napretku koji je Crocon, uz ostalo, promjenom svojeg vizualnog identiteta postigao.
Croconovci nam već dugi niz godina sa zadovoljstvom prenose pozitivne dojmove i komentare svojih poslovnih partnera vezano uz vizualni identitet kao i promotivne materijale koji ih prate i nadopunjuju, te samim time obogaćuju, osnažuju i unapređuju njihovu tvrtku.
Istražite ostale vizualne identitete na kojima smo radili:
Hvala Lindi Poščić Borovac iz Crocon d.o.o. na pomoći kod pisanja ovog teksta.
Informirajte se o promjeni logotipa svoje tvrtke: