Jeste li znali da agoritmi društvenih mreža nisu “naklonjeni” malim profilima koji se žele probiti među ogromnom konkurencijom, a da veći profili sadržajem ne dolaze do svih svojih pratitelja?
Kako se boriti s tim problemom? Na dva načina: organski i plaćeno.
Organske metode rasta
Organske metode odnose se na objavljivanje sadržaja koji dolazi do:
● Dijela postojećih pratitelja,
● pratitelja postojećih pratitelja,
● korisnika društvenih mreža koji prate hashtagove korištene u objavama.
Pod uvjetom da se kvalitetno implementiraju, organske metode odlične su za zadržavanje postojeće publike i stvaranje zajednice. Zanimljiv sadržaj treba biti uvjet, a ne opcija, ali ako ste tek započeli svoj put na društvenim mrežama, proces rasta bit će vrlo spor i zahtijevat će veliku dozu strpljenja.
Vjera u rezultate svakako će vam biti dobar suradnik, ali nekada ni to nije dovoljno. Međutim, postavlja se pitanje što onda jest?
Metode plaćenog rasta
Bez ulaganja teško se dolazi do rezultata, neovisno o čemu se radilo, a društvene mreže danas jedan su od glavnih primjera toga. Ono u što možete kanalizirati dio svog budžeta kako biste povećali broj pratitelja, doseg, angažman i slično su oglašavanje te suradnje s influencerima.
Mogli bismo reći da je to brza metoda rasta, svakako brža od organskog te da garantirano donosi rezultate, ali nije sve baš tako savršeno kako se čini na prvu. Za dobar plaćeni rast potreban je potpuno novi set vještina i znanja. Postaviti dobar oglas ili odabrati pravog influencera nije jednostavno, a čak i kada to odradite kako spada, moguće je da rezultati neće biti baš onakvi kakvima ste se nadali. S druge strane, nerijetko se događa i da su rezultati iznad svih očekivanja, čak i onih najoptimističnijih.
Znači li to da je bolje posvetiti se isključivo plaćenim metodama, a sadržaj staviti u drugi plan? Apsolutno ne! Kako biste imali najbolje moguće rezultate potrebna je “hibridna metoda” koja podrazumijeva uspješnu strategiju i provođenje obje metode istovremeno. Najveći problem u svemu je to što “hibridna metoda” zahtjeva puno znanja i vremena, a nerijetko to ne može biti one-man job. Ako niste spremni posvetiti puno svoga vremena kreiranju sadržaja i postavljanju oglasa, najbolje je angažirati nekog trećeg tko će to učiniti za vas.
Ukratko, bilo kakvi rezultati ne dolaze preko noći, no uz dobru strategiju i balans između plaćenog i organskog rasta oni će biti vidljivi. Komplicirano? Možda. Korisno? Svakako.