Select Page

Optimizacija konverzije Internet stranice

Koje će lice prije prodati?

 

POMOĆU OPTIMIZACIJE KONVERZIJE, bez izrade nove Internet stranice moguće je postići bolje rezultate, zaraditi više ili privući više kontakata preko Interneta.

Each fluocinolone capsule contains 12 mg of fluocinolone acetonide, 548 mg of dibasic calcium phosphate dihydrate USP, and 240 mg of talc USP. Digibind should be given to a pregnant woman only if clearly needed. Testosterone enanthate (available generically) injection may be used in certain women with a type of breast cancer called mammary cancer that has spread to other parts of the body Levitra Generico 20 mg. Fosinopril; Hydrochlorothiazide, HCTZ: (Moderate) Monitor for decreased diuretic efficacy and additive orthostatic hypotension when thiazide diuretics are administered with tramadol.

Vrijeme čitanja: 2min

Optimizacijom stope konverzije se povećavaju rezultati koje očekujete od Internet stranice.

Kako prepoznti potrebu za optimizacijom?
Ako vam prodaja stagnira ili opada, ako uz sva ulaganja u oglašavanje, redizajn i sl. ne donose rezultate – tada sigurno trebate ući u ovaj proces. Ako broj skupljenih kontakata nije velik ili vaš newsletter otvara malo čitatelja.

Kod naglih i velikih izmjena postoji opsanost da se korisnici distanciraju od stranice, pa s optimizacijom i unapređenjima treba ići postepeno i strpljivo.

Poboljšanja se postižu pronalazeći i uklanjajući problematične točke koje korisnika ometaju ili zbunjuju u njihovoj namjeri. Isti efekt postiže se i pronalaženjem perspektivnih točaka za unpređenje. Analize ponašanja korisnika rade se prateći online komunikaciji s njima, anketiranjem na fizičkom prodajnom mjestu ili testiranjem novog rješenja na ciljnoj skupini.

Različite situacije zahtjevaju različite pristupe, stoga se CRO (conversion optimization rate) može opisati kao niz zahvata kojima se povećava profitbilnost. Svako malo poboljšanje rezultira rastom uspješnosti, što u nizu intervencija dovodi do višestukog povećanja profita.

 

Što se može postići optimizacijom web shopa?

 

  • Može se olakšati proces kupovine u web shopu
  • Može se povećati broj prodaja
  • Može se povećati vrijednost prosječne košarice

Nikada nije kasno za optimizaciju

Cilj unapređenja je zadovoljiti očekivanja kupca, pa se često uz dizajnerske izmjene pribjegava i komunikacijskim korekcijama. Njima se kupcu smanjuje strah od prevare, motivira ga se ohrabrujućim porukama, olakšava kupovina i sl. I metode za unapređenje prodaje (cross sell, upsell, repetativne narudžbe, poticanje prodaje na fizičkom mjestu…) mogu se znatno optimizirati.

Zašto optimizirati Internet stranicu?

  • Jer se može poboljšati dojam o kompaniji ili brandu
  • Jer se može povećati broj prikupljenih prijava na newsletter, upita na kontakt stranici ili chat aplikaciji
  • Jer se može povećati broj preporuka ili osvrta na proizvod

 

Primjer iz prakse

Povećanje profita web shopa bez dodatnog ulaganja u oglašavanje

Zatekli smo konverziju od cca 2% (što je vrlo dobro). Nakon intervencije promet se povećao za 30%, a konverzija je porasla na 2,6%. U brojkama:

  1. 15.000 posjetitelja mjesečno
  2. zatečen omjer konverzije = 2%, 300 kupaca
  3. prosjek košarice = 290 kuna
  4. promet = 87.000,00 kuna

I nakon 60 dana:

  1. 15.000 posjetitelja mjesečno
  2. omjer konverzije = 2,6%, 390 kupaca
  3. prosjek košarice = 290 kuna
  4. promet = 113.100,00 kuna


Primjer je temeljen na stvarnim podacima konverzije ostvarenim u 2011. godini na hrvatskom tržištu. Naknadnim aktivnostima omjer konverzije dosegao je 3,5%, pa i 4,2% u vršnim vrijednostima.

USKORO: Pročitajte kako smo pronašli preko 15.000 potencijalnih kupaca za nove kuće, kako smo napravili viralne PDF kuharice, povećali broj upita za renoviranje i kako smo gledajući mjesecima u transkripte i snimke posjetitelja na web stranici shvatili kakva banalnost ih muči… Ili vas možda zanima kako smo sami u manje od 30 dana za 1000 kn dobili više od 30 novih klijenata?

hyper-arrow Kontakt