Upravo za dobrim dizajnom identiteta tragali su, u slijedećem primjeru, vlasnici tvrtke Crocon još 2006. godine kada su nam se obratili za pomoć.
Potreba za promjenom
Budući da je Croconova osnovna djelatnost zastupanje stranih tvrtki u pomorstvu i industriji, jasno je koliko je važan njihov kontakt s inozemnim partnerima.
Tvrtke s kojima surađuju cijene upravo ono što Crocon i izdiže među uspješne hrvatske tvrtke: iskustvo, pouzdanost, kvaliteta, ustrajnost, inovativnost, ulaganje u napredak. No, smatrali su da njihov dosadašnji vizualni identitet ne predstavlja u potpunosti sve te kvalitete i karakteristike. Zaista su htjeli i trebali promjenu

Pojednostavljen proces osmišljavanja logotipa
Nekoliko tjedana nakon prezentacije dobili smo poruku: „To je ono što smo željeli!“ Klijentovo oduševljenje stavilo je točku na „i“ i zaokružilo naše zadovoljstvo.
Nakon logotipa nastavili smo graditi vizalni identitet kroz brojne materijale, od sredstava izravne komunikacije do promotivnih artikala.
Još jedan zadovoljan klijent koji s ponosom pokazuje promotivne materijale i svakim kontaktom ostavlja vrlo važnu poruku:
a) znamo što radimo
b) ne odustajemo lako
c) nećemo vas iznevjeriti
Sretni smo da možemo svjedočiti napretku koji je Crocon, uz ostalo, promjenom svojeg vizualnog identiteta postigao.
Croconovci nam već dugi niz godina sa zadovoljstvom prenose pozitivne dojmove i komentare svojih poslovnih partnera vezano uz vizualni identitet kao i promotivne materijale koji ih prate i nadopunjuju, te samim time obogaćuju, osnažuju i unapređuju njihovu tvrtku.
Hvala Lindi Poščić Borovac iz Crocon d.o.o. na pomoći kod pisanja ovog teksta.
Informirajte se o promjeni logotipa svoje tvrtke.