+385 (1) 6192 460

20 načina za veću online prodaju

Svaki trgovac želi prodavati više, a 20 načina kako to napraviti na Internetu slijedi u nastavku. Ako već imate iskustva s maloprodajom, procesi će vam biti vrlo poznati i jednostavni za primjeniti.

Unaprijeđenje prodaje na internetu moguće je napraviti na puno više načina, na vama je da odaberete nekoliko i pratite promjene. Ukoliko trebate pomoć, obratite nam se e-mailom ili telefonom.

Kako se unapređuje online prodaja?

Ispravljanjem grešaka, uljepšavanjem, pružanjem osjećaja sigurnosti, poboljšavanjem korisničkog dojma općenito, ali i pravilnim slaganjem artikala na „police“, pravim odabirom ponude i slično.

Izbjegnite greške – primjer na koji se ne nailazi tako često

Ne fokusirajte se na jednu ciljnu skupinu! Oni koji su u većini, već su ionako zadovoljni, a oni koji nisu zadovoljni, bit će još manje zadovoljni ako se sustav ne prilagodi njima. Fokusirajte se na „otpadke“, njih zajedno ima puno više.

Dobar artikal + logistika + poticanje na kupovinu + snalaženje u prodajnom mjestu + želja za artiklom + informiranje o artiklu + povjerenje u brand i trgovca = prodaja! 
  1. informiranje: Prepoznajte ciljne skupine i ponudite kupacu robu koju traži
  1. snalaženje: Napravite čim bolju navigaciju
  1. želja: Postavite fotografije artikala u visokoj rezoluciji
  1. informiranje: Pozabavite se detaljnim i vjerodostojnim opisima artikala
  1. želja: Obogatite prodajno mjesto motivirajućim porukama
  1. povjerenje: Obogatite prodajno mjesto ohrabrujućim porukama (provjereno od strane…, štiti antivirusna kompanija, kompanija raspolaže certifikatima i nagradama…)
  1. povjerenje: Obogatite opis artikala recenzijama, a prodajno mjesto preporukama
  1. želja: Ugradite video u prezentaciju artikla
  1. snalaženje: Prikazujte link do košarice na svim stranicama (uobičajeno je gore desno na stranici)
  1. poticanje: Omogućite besplatnu dostavu (to zaista pali)
  1. snalaženje: Otklonite sve smetnje tijekom kupovine (proizvod->košarica->blagajna)
  1. informiranje: Na landing page obavezno postavite elemente ponude (prilikom oglašavanja, seo-a i sl)
  1. poticanje: Pogodnosti i popuste prikazujte jasno i istinito
  1. poticanje: Omogućite kupcima da vas «prevare» za neku sitnicu
  1. povjerenje i informiranje: Jasno prikažite kontakt podatke, uvjete kupovine i sve zakonom određene tekstove/linkove
  1. poticanje: Omogućite više načina plaćanja
  1. snalaženje: Omogućite napredno i kvalitetno pretraživanje artikala
  1. snalaženje: Napravite verziju za mobilni prikaz
  1. poticanje: Koristite postprodaju, forsiranu prodaju, repetativnu prodaju…
  1. poticanje: Budite kreativni u nekreativnom okruženju (angažirajte copywritera, nacrtajte ilustracije, pomozite na zabavan način, opišite artikle na način koji je ugodno i zabavno čitati)

Prateći neke od ovih smjernica unazad desetak godina pomogli smo mnogim online trgovcima da povećju prihode ili smanje ulaganja u online oglašavanje na svojim online prodajnim mjestima. Isplati se pokušati, jer kupci su već na Internetu.

Naš prvi web shop bio je izrađen početkom dvijetisućitih – za talijanski brand Spidi

Hyper dizajn