+385 (1) 6192 460

Studio za grafički dizajn

Studio za grafički dizajn – mjesto gdje će vaša tvrtka ponovo zablistati.

Jednako kao što i sami ponekad imamo potrebu promijeniti svoj izgled, dobro je povremeno obnoviti imidž svojem poduzeću uz pomoć profesionalnog dizajn studija. 

Treba li vašem logu novi izgled?


Svakako, idealno bi bilo kroz cijeli radni vijek imati prepoznatljiv vizualni identitet koji se vrlo malo mijenja. No, ponekad postojeći logotip ne izdrži izazove vremena, zastari i šalje netočnu poruku.

Kako ćete sami znati je li to vaš slučaj?

  1. provjerite djeluje li logotip suvremeno, tj. ostavlja li dojam da ste u trendu s novim znanjima i tehnologijama.
  2. provjerite ostavlja li logotip dojam da iza njega stoji tim stručnih i pouzdanih ljudi?
  3. povezujete li logotip odmah s branšom kojoj pripada?
  4. ostavlja li dojam povjerenja i vjernosti?

Ukoliko ste na većinu pitanja odgovorili negativno, obratite se nekom od brojinih studija za grafički dizajn i priuštite svojoj tvrtki totalni makeover. Zaslužila je!

Kako odabrati dobar dizajn studio?

Predlažemo primijeniti iste one kriterije koje ste gore koristili za procjenu svojeg logotipa. Dakle, ugovorite nekoliko sastanaka s dizajnerima i procijenite koliko su pouzdani, stručni i od povjerenja te koliko prate trendove i ulažu u nova znanja. Također, obavezno pregledajte portfolio dotičnog studija za grafički dizajn.

Što očekivati od novog izgleda?

Ako su u dizajn studiju dobro obavili svoj posao, možete računati na logotip koji će odraditi najbolje moguće predstavljanje vaše tvrke čak i prije nego ste stigli progovoriti.

Jedan zgodan primjer...

Poduzeće Ivančica već više od 65 godina proizvodi kvalitetnu obuću, svoje robne marke Froddo i Boogaloo izvozi u čak 19 država, a o njihovoj kvaliteti govori dugogodišnja prisutnost na našem tržištu i veliki broj zadovoljnih kupaca. 2009. godine obratili su nam se zbog redizajna svojeg logotipa.

Logotip prije usporedba Logotip poslije
stari logotip Ivančica d.d. novi logotip Ivančica d.d.

Pokušajte odgovoriti na ona četiri pitanja s početka ovog teksta prvo promatrajući stari, a nakon toga novi Ivančica logo, vidjet ćete koliko se redizajnom može utjecati na dojam koji poduzeće ostavlja.

Tags

Hyper dizajn