+385 (1) 6192 460

Top smjernice za bolju konverziju

Svaki trgovac želi prodavati više, a kako to napraviti na Internetu donosimo u 20 važnih smjernica. Ako već imate iskustva s maloprodajom, procesi će vam biti vrlo poznati i jednostavni za primjeniti.

Unaprijeđenje prodaje na internetu moguće je napraviti na bezbroj načina, na vama je da odaberete nekoliko i pratite promjene. Očekuje vas naporan posao nakon kojeg bi trebali razumijeti izraze poput CRO, PPC i slično, a znanje, logiku i ideje koje ćete pritom sakupiti izvrsno će vam poslužiti i za druge projekte ili savjete. Uživajte u radu…

Kako se poboljšava online prodaja?

Ispravljanjem grešaka, uljepšavanje, pružanjem osjećaja sigurnosti, poboljšavanjem korisničkog dojma općenito.

Izbjegnite greške – primjer

Ne fokusirajte se samo na glavnu ciljnu skupinu! Oni koji su u većini, već su ionako zadovoljni, a oni koji nisu zadovoljni, bit će još manje zadovoljni ako se sustav ne prilagodi njima.

Želite li sami poboljšati prodaju, držite se ovih osnovnih smjernica.

Dobar artikal + logistika + poticanje na kupovinu + snalaženje u prodajnom mjestu + želja za artiklom + informiranje o artiklu + povjerenje u brand i trgovca = prodaja! 
  1. informiranje: Prepoznajte ciljne skupine i ne odričite se kupaca
  1. snalaženje: Napravite fenomenalnu navigaciju
  1. želja: Postavite fotografije artikala u visokoj rezoluciji
  1. informiranje: Inzistirajte na detaljnim opisima artikala
  1. želja: Obogatite prodajno mjesto motivirajućim porukama i slikama
  1. povjerenje: Obogatite prodajno mjesto ohrabrujućim porukama i slikama (provjereno od strane…, štiti antivirusna kompanija, kompanija raspolaže certifikatima i nagradama…)
  1. povjerenje: Obogatite opis artikala recenzijama, a prodajno mjesto preporukama
  1. želja: Ugradite video u prezentaciju artikla
  1. snalaženje: Prikazujte link do košarice na svim stranicama (uobičajeno je gore desno na stranici)
  1. poticanje: Omogućite besplatnu dostavu (to zaista pali)
  1. snalaženje: Otklonite sve vizualne, linkovne i tekstualne smetnje prilikom završetka kupovine (košarica-blagajna)
  1. informiranje: Na landing page obavezno postavite elemente ponude (prilikom oglašavanja, seo-a i sl)
  1. poticanje: Pogodnosti i popuste prikazujte jasno i istinito
  1. poticanje: Omogućite kupcima da vas «prevare» za neku sitnicu
  1. povjerenje i informiranje: Jasno prikažite kontakt podakte
  1. poticanje: Omogućite više načina plaćanja
  1. snalaženje: Omogućite napredno i kvalitetno pretraživanje artikala
  1. snalaženje: Napravite verziju za mobilni prikaz
  1. poticanje: Koristite postprodaju, forsiranu prodaju, repetativnu prodaju…
  1. poticanje: Budite kreativni u nekreativnom okruženju (angažirajte copywritera, nacrtajte ilustracije, pomozite na zabavan način, opišite artikle na način koji je ugodno i zabavno čitati), time ćete bolje pozicionirati brand i doći do prirodnih linkova

Prateći neke od ovih smjernica unazad pet godina pomogli smo nekolicini online trgovaca da dosegnu zavidne promete na svojim online prodajnim mjestima. Isplati se pokušati, jer kupci su već na Internetu.

Hyper dizajn