+385 (1) 6192 460

Optimizacija konverzije Internet stranice

Želite povećati prodaju ili postići bolje rezultate od prezentacije na Internetu?

POMOĆU OPTIMIZACIJE KONVERZIJE, bez izrade nove Internet stranice moguće je postići bolje rezultate, zaraditi više ili privući više kontakata preko Interneta.

Napominjemo da Vam trenutno nudimo mogućnost besplatne analize pomoću profesionalnih alata uz kratko objašnjenje rezultata. Pogledajte na dnu stranice više detalja.

optimizacija konverzije

Koje će lice prije prodati?

Optimizacijom stope konverzije se vrlo konkretno i jedino povećavaju rezultati koje očekujete od Internet stranice.

Kako prepoznti potrebu za optimizacijom?
Ako vam prodaja stagnira ili opada, ako uz sva ulaganja u oglašavanje, redizajn i sl. ne donose rezultate – tada sigurno trebate ući u ovaj proces.

Pronalazeći problematične točke koje korisnika ometaju ili zbunjuju u njihovoj namjeri, te njihovim uklanjanjem odnosno nadogradnjom korisnim funkcijama, sadržajem ili dizajnom postižu se poboljšanja. Kada se pronđu problematične i perspektivne točke unpređenj, ovisno o potrebi radi se dodatna analiza ponašanja korisnika na samoj stranici, kako u komunikaciji s njima online, tako i na fizičkom prodajnom mjestu ili testiranjem na ciljnoj skupini na postojećem rješenju i novom prijedlogu.

Različite situacije zahtjevaju različite pristupe, stoga se CRO (conversion optimization rate) može opisati kao niz poslova kojima se povećava profitbilnost. Svako malo poboljšanje rezultira rastom uspješnosti, što u nizu intervencija dovodi do višestukog povećanja profita.

Što se može postići optimizacijom web shopa?
  • Može se olakšati proces kupovine
  • Može se povećati broj prodaja
  • Može se povećati vrijednost prosječne košarice

optimizacija konverzije web shopa

Nikada nije kasno za optimizaciju

Cilj unapređenja je zadovoljiti očekivanja kupca, pa se često uz dizajnerske izmjene pribjegava i komunikacijskim korekcijama. Njima se kupcu smanjuje strah od prevare, motivira ga se ohrabrujućim porukama, olakšava kupovina i sl. Čak se i metode za unapređenje prodaje (cross sell, upsell, repetativne narudđbe, poticanje prodaje na fizičkom mjestu…) mogu znatno optimizirati.

Zašto optimizirati Internet stranicu?
  • Jer se može poboljšati dojam o kompaniji ili brandu
  • Jer se može povećati broj prikupljenih prijava na newsletter, upita na kontakt stranici ili chat aplikaciji
  • Jer se može povećati broj preporuka ili osvrta na proizvod

Primjer iz prakse

Povećanje profita web shopa bez dodatnog ulaganja u oglašavanje

Zatekli smo konverziju od cca 2% (što je vrlo dobro). Kod prvog mjerenja nakon 2 mjeseca promet se povećao za cca 30%, a konverzija je porasla na 2,6%. U brojkama:

  1. 15.000 posjetitelja mjesečno
  2. zatečen omjer konverzije = 2%, 300 kupaca
  3. prosjek košarice = 290 kuna
  4. promet = 87.000,00 kuna

  I nakon 60 dana:

  1. 15.000 posjetitelja mjesečno
  2. omjer konverzije = 2,6%, 390 kupaca
  3. prosjek košarice = 290 kuna
  4. promet = 113.100,00 kuna


Primjer je temeljen na stvarnim podacima konverzije ostvarenim u 2011.godini na hrvatskom tržištu. Naknadnim aktivnostima omjer konverzije dosegao je 3,5%, pa i 4,2% u vršnim vrijednostima.

USKORO: Pročitajte kako smo pronašli preko 900 potencijalnih kupaca za nove kuće, kako smo napravili viralne PDF kuharice, povećali broj upita za renoviranje s Ytong blokovima ili kako smo gledajući mjesecima u transkripte i gledajući snimke posjetitelja na web stranici shvatili što ih muči… Ili vas možda zanima kako smo u manje od 30 dana za 1000 kn dobili više od 30 novih klijenata?

Veselimo se vašem kontaktu, popunite podatke, javit ćemo se povratno!

Želite poboljšati uspješnost i mogućnosti Vašeg web shopa?

Napišite web adresu

Vaš Email (molimo popunite)

Vaše ime (molimo popunite)

Trenutno možete dobiti besplatnu analizu stranice, pa ne propustite priliku