+385 (1) 6192 460

Optimizacija konverzije Internet stranice

Želite znati kako povećati prodaju ili postići bolje rezultate od prezentacije na Internetu?

POMOĆU OPTIMIZACIJE KONVERZIJE I bez izrade nove Internet stranice moguće je, a i poželjno, postići bolje rezultate, zaraditi više ili privući više kontakata preko Interneta.
 
optimizacija konverzije

Tko će prije kupiti?

Optimizacijom stope konverzije se povećavaju rezultati koje očekujete od Internet stranice.
 
Kako se to radi?
Pojednostavljeno, pronalaze se problematične točke koje korisnika ometaju, zbunjuju ili ometaju u njihovoj namjeri. Uklanjanjem nepotrebnih elemenata na stranici, suvišnog teksta, linkova ili pokvarenih funkcija stranice postižu se poboljšanja. Pola posla je analiza ponašanja korisnika na samoj stranici, kako u komunikaciji s njima, tako i analizom na fizičkom prodajnom mjestu ili testiranjem na ciljnoj skupini pod nadzorom.
 
Različite situacije zahtjevaju različite pristupe, stoga se CRO (conversion optimization rate) može opisati kao svi poslovi kojima se povećava profitbilnost, što nerijetko zahtjeva sudjelovanje klijenta kako se ne bi remetilo poslovanje. Svako poboljšanje reflektira se rastom uspješnosti, što u nizu ponekad i neprimjetnih intervencija dovodi i do višestukog povećanja profita.
 

Što se može postići optimizacijom web shopa?
  • Može se olakšati proces kupovine
  • Može se povećati obim prodaje

optimizacija konverzije web shopa

Ove tete optimiziraju konverziju

 
Cilj unapređenja nije samo zadovoljiti prodavača, već i kupca, pa se često uz dizajnerske izmjene pribjegava i komunikacijskim korekcijama. Njima se kupcu smanjuje strah od prevare, motivira se ohrabrujućim porukama i sl. Čak se i metode za unapređenje prodaje (cross sell, upsell, repetativne narudđbe, poticanje prodaje na fizičkom mjestu…) mogu znatno optimizirati.
 

Zašto optimizirati Internet stranicu?
  • Jer se može poboljšati dojam o tvrtci ili brandu
  • Jer se može povećati broj prikupljenih prijava na newsletter, upita na kontakt stranici ili chat aplikaciji
  • Jer se može povećati broj preporuka ili osvrta na proizvod

 

Primjer iz prakse

Povećanje profita web shopa bez dodatnog ulaganja u oglašavanje Zatekli smo konverziju od cca 2% (što je vrlo dobro). Kod prvog mjerenja nakon 2 mjeseca promet se povećao za cca 30%, a konverzija je porasla na 2,6%. U brojkama:

  1. 15.000 posjetitelja mjesečno
  2. zatečen omjer konverzije = 2%, 300 kupaca
  3. prosjek košarice = 290 kuna
  4. promet = 87.000,00 kuna

  I nakon 60 dana:

  1. 15.000 posjetitelja mjesečno
  2. omjer konverzije = 2,6%, 390 kupaca
  3. prosjek košarice = 290 kuna
  4. promet = 113.100,00 kuna


Primjer je temeljen na stvarnim podacima konverzije ostvarenim u 2011.godini na hrvatskom tržištu.Naknadnim aktivnostima omjer konverzije dosegao je 3,5%, pa i 4,2% u vršnim vrijednostima.  
 
USKORO: Pročitajte kako smo pronašli preko 900 potencijalnih kupaca za kuće, kako smo napravili viralne PDF kuharice, povećali broj upita za renoviranje s Ytong blokovima ili kako smo gledajući mjesecima u transkripte i gledajući snimke posjetitelja na web stranici shvatili što ih muči… Ili vas možda zanima kako smo u manje od 30 dana za 1000 kn dobili više od 30 novih klijenata?