+385 (1) 6192 460

Dizajn reference

 

Izdvajamo nekoliko referenci
  • L’Oreal Adria i L’Oreal Balkan – likovno oblikovanje reklamnih materijala
  • Pliva – kreativna strategija i likovno oblikovanje ambalaže i prodajnog letka za lijek Starcitin
  • Bavaria pivo – dizajn etikete za lager pivo “Favorit
  • Badel – kreativna strategija oglašavanja Kisko
  • Javna ustanova zaštićene prirodne vrijednosti Šibensko – kninske županije – dizajn materijala i organizacija javnog otvorenja šetnice – financirano iz EU fondova
  • Snow Queen Trophy – likovno oblikovanje vizualnog identiteta, nagrada, reklamnog, prodajnog, komunikacijskog materijala, organizacaija tiska. Kreativna strategija – likovno oblikovanje marketing ponuda, sponzorskih paketa, oglasnog materijala
  • Terme Tuheljlikovno oblikovanje vizualnog identiteta, kreativna strategija – uključuje slogane, nazive pojedinih segmenata objekta, prodajne i reklamne materijale, te njihovo likovno oblikovanje
  • Ivančica d.d. – likovno oblikovanje vizualnog identiteta tvrtke, kreativna strategija oglašavanja za Rusko i Njemačko tržište, koncept, dizajn i izrada interent stranica i internet trgovine, optimizacija konverzije Interent trgovine
  • Helf – kreativna strategija oglašavanja “Helf se vratio
  • Strojopromet – kreativna strategija oglašavanja, korištenje presjeka metalnih profila (osnovna djelatnost tvrtke) za dobivanje prepoznatljivog grafičkog rješenja za reklamno komunikacijske materijale. Izabran za izložbu 200 izabranih dizajnerskih rješenja hrvatskih dizajnera realiziranih tijekom 2007/2008 godine.
  • Turistička zajednica grada Crikvenice – likovno oblikovanje vizualnog idenititeta 2005 i 2010 godine, kreativna strategija oglašavanja za 2007, 2008 i 2009 godinu
  • Vodotehnika d.d. – koncept, izrada i likovno oblikovanje internet stranica vodotehnika.com
  • Predsjednik Mesić, – predsjednička kampanja 2000.g. – kreativna strategija (slogani, likovno oblikovanje komunikacijskog materijala)
  • Pčelarska centrala Mellita – likovno oblikovanje vizualnog identiteta, ambalaže i komunikacijsko-prodajnog materijala
  • Presoflex – likovno oblikovanje preko 400 različitih ambalaža za trgovački lanac
  • Alpron – likovno oblikovanje vizualnog identiteta, internet stranice i signalizacije. Financirano pomoću sredstava EU programa PHARE 2006
  • Ytong porobeton – kreiranje više tv/print i online kampanja
Obratite nam se i Vi