+385 (1) 6192 460

Cijena izrade web shopa

Cijena izrade web shopa i troškovi koje navodimo su procjenjene na temelju dostupnih informacija i svakako ovise o reputaciji tvrtki koje nude usluge izrade web trgovina. Teško će se na jednom mjestu pronaći presjek cijena izrade web shop aplikacija u različitim tvrtkama, pa uzmite i naš popis s rezervom.

Većinom se pod “trošak izrade web shopa” misli na trošak dizajna i programiranja takve aplikacije. To nije jedini i najveći trošak, ali je svakako jedan od presudnih i razumljivih faktora kod odabira partnera za ulazak u online svijet i puno je razumljiviji od troškova razvoja, analiza, unapređenja ili kojekakvih optimizacija.

Želite web shop – evo koji troškovi vas sve očekuju:

  1. Analiza i planiranje
  2. Dizajn i programiranje
  3. Troškovi oglašavanja
  4. Troškovi zakupa servera i servisa
  5. Troškovi održavanja, unapređenja i optimizacije
  6. Troškovi izrade sadržaja (tekstovi, fotografije itd)
  7. Troškovi administracije, ljudstva, povrata robe, ostalih programskih rješenja, skladišta, itd.

Jednokratna suradnja – cijene dizajna i programiranja

Pozvat ćete nekoga da vam napravi web shop? I krećete tražiti cijenu dizajna i programiranja…

  • do 5.000 kn na tržištu možete dobiti web shop instaliran na WordPress platformi i Woocommerce osnovnom pluginu za online trgovinu. Naravno da ne možete očekivati da će tu biti nešto posebno u smislu unikatnog dizajna ili funkcionalnosti, ali ovisno o sreći, može se desiti da vam ovakav pristup uspije.
  • do 30.000 kn na tržištu već možete dobiti i bolja rješenja, pogotovo kod tvrtki koje koriste besplatne platforme, pa svoje vrijeme posvete prilagodbi takvih rješenja vašim potrebama.
  • iznad 50.000 kn na tržištu je popriličan nered i teško je reći da se u tom cjenovnom razredu dobiti pravu uslugu, ali uz dobru provjeru potencijalnog partnera nećete promašiti. Svakako se informirajte o troškovima daljnjeg razvoja i zadovoljstvu kod drugih klijenata

Što je s ostalim cijenama i drugim poslovima?

Web shop može poslovati i bez oglašavanja, nije mu potrebna ni pomoć newslettera, SMS kampanja, loyalty programa, SEO optimizacija, sponzoriranih članaka ili unapređenja prodaje ili optimizacije konverzije. No s vremenom svi mi želimo postići bolje rezultate pa krećemo u daljnji razvoj online poslovanja. Mi u Hyper dizajnu smatramo da je bolje u razvoj krenuti još u fazi planiranja, jer tako smanjujemo troškove klijentima, a ostvarujemo bolje rezultate.

Ništa nije besplatno, pa ni besplatne aplikacije!

Brojne su aplikacije za izradu web shop sustava koje se mogu koristiti potpuno ili djelomično besplatno. Razlike između takvih i onih s unaprijed iskazanom cijenom nisu uopće vezane uz mogućnosti ili dizajn. Cijena izrade web shopa u pravilu nema veze s programerima, dizajnom, kvalitetom izrade ili mogućnostima shopa, već o urednosti zahtjeva i organiziranosti naručitelja.

Zašto je to tako? Naručitelj (često) ne zna što je sve potrebno tražiti kod naručivanja web shopa niti što ga očekuje kasnije, pa sam uzrokuje dodatne troškove brojnim zakašnjelim zahtjevima.

  • Skrivaju li besplatne aplikacije ipak neke troškove i probleme – da, skrivaju
  • Što sve treba planirati kao trošak kod pokretanja web shopa – sve osim prostora
  • Kako držati troškove pod kontrolom – dobrim planiranjem

Vrlo je korisno angažirati savjetnika koji pomaže u planiranju, procjeni, pregovorima, opisu zahtjeva i sastancima s dizajnerima, programerima i drugim stručnjacima.

“Besplatne” web shop aplikacije ipak nisu besplatne

Besplatni web shopovi

Neka vrlo dobra rješenja su besplatna za preuzimanje (npr magento, bigcommerce, opencart, woocommerce, ovdje ima još primjera) i može ih instalirati malo spretniji korisnik računala. Postoje i web shop platforme (npr Shopify, Etsy), gdje se može kreirati vlastiti shop i iznajmiti dodatne mogućnosti.

Praksa je pokazala da je dobro krenuti s rješenjem na web shop platformi otvorenom kodu gdje se razne mogućnosti uključuju i isključuju gotovo trenutno, bez potrebe za programiranjem i stvaranjem dodatnih troškova. Ipak u tim besplatnim dodacima nema svih rješenja, pa je često potrebno pronalazit suradnika koji će razviti željene mogućnosti.

Za open sourceBrza i jeftina ili gotovo basplatna izrada. Dostupno mnogo gotovih besplatnih ili plaćenih tema (dizajna). Dostupne besplatne nadogradnje i proširenja

ProtivMoguća zaraza aplikacije (razne neprijateljske skripte). Opasnost zaokupljanja instaliranjem bespotrebnih dodataka, nego izradom jednostavnog web shopa. Upitnost “trajnosti” takve aplikacije. Svako proširenje se plaća, često i više puta. Vrlo skupo povezivanje na druge aplikacije

Zaključak: Open source rješenja i platforme dugoročno se isplate samo trajno jednostavnim projektima.

15 najvećih troškova od izrade do stabilnog web shopa
  1. “skica projekta” – izrada funkcionalne specifikacije i skiciranje stranica
  2. dizajn, responsivni ili adaptivni
  3. programiranje aplikacije
  4. spajanje web shop aplikacije s drugim sustavima (erp, kartično plaćanje, loyalty, crm, newslettering, automatizirani marketinški alati, itd)
  5. pretplate za korištenje dodatnih aplikacija (newsletter, widgeti, marketinški i analitički alati)
  6. oglašavanje
  7. izrada fotografija i tekstova
  8. obrada podataka
  9. call centar (tel, mejl, livechat)
  10. analize i unapređenja
  11. trošak dostave
  12. troškovi doregistracije tvrtke
  13. troškovi osoblja
  14. troškovi prodajnih akcija
  15. tehnički troškovi (održavanje i nadogradnje, server, certifikati)

Ostale prepreke u pokretanju internet trgovine

amazon, ebay, alibaba

KONKURENCIJA. Svakim danom u naša tržišta ulaze novi, strani trgovci. Konkurirati im se ne može cijenama i buđetima, ali može eventualno lojalnosi prema domaćim proizvodima, boljom pozicijom na tražilicama, domaćom korisničkom podrškom, prisutnošću fizičkog dućana i prepoznatljivosti. S vremenom će većina online transakcija završit kod velikih trgovaca.

  • web shop nije “jeftin sport”, iz godine u godinu sve je teže uspjeti, a besplatni načini za promociju nestaju sve brže
  • web shop ne mijenja fizičko maloprodajno mjesto
  • vrlo brzo raste broj domaćih i stranih trgovina koje posluju na našem tržištu
  • vrlo brzo raste broj kupaca koji imaju povjerenje prema internet kupovini
  • nema pravog vremena za pokretanje web shopa, ima samo propuštenih prilika
  • uspješni online trgovci posvećeni su ponudi robe i kupcima, a sve ostalo je tehnika i marketing koji se uvijek mogu kupiti na više mjesta
  • web projekti zaista imaju svoju čudnu stranu, može se uspjeti bez pameti, ali i propasti uz istu
Cijena izrade web shopa u Hyper dizajnu

Naša usluga može se sastojati od izrade, održavanja i unapređenja online poslovanja. Uz prvu ponudu dajemo prijedlog dugotrajne suradnje iz koje se može procjeniti trajanje i cijena usluge po fazama završenosti.

Izrada

  1. Izrada dokumentacije
  2. Dizajn web shopa (od 5.000 na više)
  3. Programiranje web shopa (od 20.000 na više)
  4. Unos početnih podataka. Taj posao je vrlo jeftin, jer se izvodi vrlo brzo. Naš web shop opremljen je alatima za brzo dodavanje neograničenih količina artikala i drugih podataka.

Nadogradnje i unapređenja

Nadogradnje su razna dizajnerska i programska proširenja.
Unapređenja online poslovanja i optimizacija konverzije su poslovi koji donose direktan profit vlasniku web shopa. Cijena istraživanja problema i davanje prijedloga popravka do tri analizirane točke iznosi 3.500 kn.

Svaki popravak može donijeti višestruko veću zaradu.